- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Українська військова преса як складова інформаційного простору в реалізації ідеї державності (1917-1921 рр.)
- Роль центральної преси Ємену в інформаційному забезпеченні громадсько-політичних перетворень суспільства: проблеми та перспективи (1994-2000 рр.)
- Типологічні особливості періодичної преси Запорізького краю (1904-1920 рр.)
- Дискурсивні особливості інтернет-публікацій дебатів британського парламенту.
- Мас-медіа як соціальний інститут: особливості взаємин з владою
- Ефективне використання електронних документів мережі Інтернет в тележурналістиці
- Українські телепрограми для дітей та юнацтва: концептуальні засади
- Авторське право в контексті діяльності засобів масової інформації України.
- Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності
- Михайло Драгоманов і газета "Вольное слово" (1881 - 1883) в полеміці з російською соціалістичною журналістикою.