- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування гендерних ідентичностей рекламою.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003161 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціальна мімікрія як адаптивний спосіб життєдіяльності
- Сакралізація повсякденності в суспільстві, що трансформується
- Соціально-рольова специфіка взаємодії педагога і слухачів в закладах післядипломної освіти
- Соціальна адаптація осіб з розумовою відсталістю
- Соціальна пам'ять як соціокультурний феномен.
- Якість життя населення України в умовах трансформації (соціологічний аналіз).
- Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві
- Соціокультурні чинники формування професійної культури фахівця в сучасній вищій школі.
- Соціально-рольова специфіка взаємодії педагога і слухачів в закладах післядипломної освіти
- Вища освіта як механізм формування кар'єрного ресурсу спеціаліста