- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування моделей температурного і напруженого стану деталей для систем моніторингу виробітку ресурсів двигунів багаторежимних літаків
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2008
Артикул:
0408U004640 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Теоретичні основи управління подачею палива і повітря в дизелях з газотурбінним наддувом
- Підвищення ефективності використання альтернативних палив у суднових енергетичних установках
- Метод проектування пульсуючих повітряно-реактивних двигунів з підвищеним ресурсом механічного клапана
- Поліпшення техніко - економічних пока-зників автотракторного дизеля шляхом ре-гулювання турбонаддуву
- Наукові основи комплексного поліпшення показників паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів дизелів вантажних автомобілів і сільськогосподарських машин
- Вибір та обґрунтування параметрів паливної апаратури автотракторних дизелів при інтенсифікації вприскування
- Поліпшення ефективних та екологічних показників автомобільних ДВЗ шляхом застосування трипаливної бензогазової технології
- Покращення паливної економічності і зниження токсичності двотактних бензинових двигунів в часткових режимах
- Підвищення прийомистості суднового дизеля із гвинтом, крок якого регулюється
- Метод газодинамічного проектування лопаток робочих коліс високонапірних вісьових компресорних ступенів авіаційних ГТД.