- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування моделей температурного і напруженого стану деталей для систем моніторингу виробітку ресурсів двигунів багаторежимних літаків
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2008
Артикул:
0408U004640 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Поліпшення паливної економічності високообертових дизелів шляхом зміни умов сумішоутворення і згоряння
- Теоретичні основи та практичні методи створення високообертового малолітражного дизеля багатоцільового призначення
- Розробка універсальних методів гідродинамічного розрахунку, динамічного аналізу та оптимізаційного синтезу основних елементів паливної апаратури дизелів
- Забезпечення безпечного вимкнення рідинних ракетних двигунів з допаленням окислювального генераторного газу при повному виробленні компонентів палива з баків ракети-носія
- Поліпшення характеристик автотракторних дизелів з хвильовим обмінником тиску
- Метод прискорених ресурсних випробувань електрохімічних акумуляторів енергоустановок ракетно-космічних літальних апаратів.
- Покращення паливної економічності та екологічних показників конвертованих газових двигунів дорожніх транспортних засобів
- Поліпшення техніко-економічних і токсичних характеристик тепловозного дизеля 6ДН шляхом удосконалення системи повітропостачання
- Визначення термоциклічної довговічності деталей газотурбінних двигунів із жароміцних материалів з урахуванням експлуатаційних навантажень
- Поліпшення паливної економічності та зниження димності дизелів з газотурбінним наддувом