Ви є тут

Формування життєтворчих цінностей старшокласників у навчально-виховному процесі педагогічного ліцею.

Автор: 
Бордюк Володимир Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005794
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП ……………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄТВОРЧИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА ЯК
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ………………………………………
1.1. Життєтворчі цінності особистості учня у світлі завдань сучасної педагогіки
життєтворчості ………………………………………………
1.2. Соціально-педагогічні умови як середовище формування життєтворчих
цінностей старшокласників …………………………….
1.3. Особистісно-орієнтоване виховання та навчання як засіб формування життєвих
ціннісних вимірів учня ……………………….
1.4. Шляхи формування життєтворчих цінностей старших підлітків у вітчизняній
практиці соціально-педагогічної роботи з учнями гімназій та ліцеїв
………………………………………………………
Висновки до першого
розділу …………………………………………
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ
ЖИТТЄТВОРЧИХ ЦІННОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ
ЛІЦЕЇВ ………………………………………………………………….
2.1. Діагностика внутрішньоінтенційної спрямованості особистості старшокласника
ліцею …………………………………………………
2.2. Соціально-педагогічна підтримка ліцеїстів у процесі їх автентичного
самовизначення …………………………………………
2.3. Синергетичні засади виховання автентично спрямованої особистості
старшокласника ліцею …………………………………….
2.4. Роль та місце соціально-педагогічного комплексу педагогічного ліцею у
формуванні життєтворчих цінностей старших ліцеїстів …….
Висновки до другого
розділу ………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄТВОРЧИХ
ЦІННОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОГО ЛІЦЕЮ
……………………………………………
3.1. Мета, завдання та планування експериментальної роботи ………
3.2. Результати дослідної перевірки ефективності формування життєтворчих
цінностей учнів старших класів педагогічного
ліцею ……………….…………………………………………………….
3.3. Аналіз результатів дослідної перевірки експериментальної технології
………………………………………………………………
Висновки до третього
розділу ………………………………………….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………….
ДОДАТКИ ……………………………………………………………….
СПИСОК