Ви є тут

Високопродуктивні методи та засоби кінцевої візуалізації тривимірних зображень у системах комп'ютерної графіки

Автор: 
Романюк Олександр Никифорович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000207
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ КІНЦЕВОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЗОБРАЖЕНЬ У КОМП'ЮТЕРНИХ СИСТЕМАХ ТРИВИМІРНОЇ ГРАФІКИ
1.1. Особливості формування тривимірних графічних зображень
1.2. Аналіз методів і засобів формування тривимірних зображень на
стадії кінцевої візуалізації
1.2.1. Класифікація дистрибутивних функцій відбивної здатності
поверхні.
1.2.2. Зафарбовування тривимірних зображень
1.2.3. Контурне формоутворення
1.3. Функціонально-архітектурна побудова систем формування
тривимірних зображень і проблема підвищення їх продуктивності.
1.4. Основні вимоги до побудови систем кінцевої візуалізації
1.5. Висновки
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИСОКОПРОДУКТИВНОЇ КІНЦЕВОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ТРИВИМІРНИХ ЗОБРАЖЕНЬ У СИСТЕМАХ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ.
2.1. Концепція структурно-адаптивного зафарбовування
2.2. Особливості організації обчислювального процесу для спрощеного
визначення вихідних параметрів для зафарбовування.
2.3. Моделі відбивної здатності поверхні на основі дистрибутивних
функцій
2.3.1. Поліноміальна апроксимація ДФВЗ
2.3.2. Моделі з використанням логарифмічної та показникової
функцій .
2.3.3. Моделі з використанням косинус - квадратичної функції
2.3.4. ДФВЗ на основі розрахунку кута між векторами
дихотомії
2.4. Методи прискореного визначення векторів
2.4.1. Використання принципу дихотомії для визначення
нормалізованих векторів .
2.4.2. Використання квадратичної інтерполяції для визначення
векторів
2.4.3. Адаптивна нормалізація векторів
2.4.4. Формування векторів із використанням сферично-кутової
інтерполяції.
2.5. Висновки
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ ПРИСКОРЕНОГО ЗАФАРБОВУВАННЯ ТРИВИМІРНИХ ГРАФІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ У СИСТЕМАХ
КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ
3.1. Методи ідентифікації відблисків
3.2. Комбіновані методи прискореного зафарбовування
3.3. Метод зафарбовування з використанням поверхні другого порядку
3.4. Прискорене обчислення дифузної та спекулярної складових
кольору.
3.4. Зафарбовування з використанням кутової інтерполяції.
3.5. Висновки
РОЗДІЛ 4. МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ РЕАЛІСТИЧНОСТІ ЗОБРАЖЕНЬ ПРИ ЗАФАРБОВУВАННІ ТРИВИМІРНИХ ГРАФІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ.
4.1. Перспективно-коректне відтворення кольорів при лінійному
інтерполюванні інтенсивностей кольору.
4.2. Визначення векторів для урахування перспективи тривимірної
сцени.
4.3. Перспективно-коректне накладання текстур.
4.4. Висновки
РОЗДІЛ 5. ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ЗАСОБІВ КОНТУРНОГО ФОРМОУТВОРЕННЯ .
5.1. Метод прискореної лінійної та кругової інтерполяції .
5.2. Методи контурного антиаліайзингу
5.2.1. Антиаліайзинг крокових траєкторій відрізків прямих.
5.2.2. Антиаліайзинг крокових траєкторій кіл і кривих другого
порядку.
5.2.3. Антиаліайзинг контурів тривимірних зображень.
5.3. Метод усунення артефактів при растеризації ребер суміжних
полігонів.
5.4. Висновки
РОЗДІЛ 6. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ВИСОКОПРОДУКТИВНИХ ЗАСОБІВ КІНЦЕВОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ТРИВИМІРНИХ ЗОБРАЖЕНЬ У
СИСТЕМАХ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ.
6.1. Програмні засоби. .
6.2. Апаратні засоби .
6.2.1. Реалізація дистрибутивних функцій відбивної
здатності поверхонь.
6.2.2. Засоби для визначення векторів
6.2.3. Засоби для визначення дифузної й спекулярної складових
кольору
6.2.4. Засоби контурного антиаліайзингу.
6.3. Неортогональна пастеризація.
6.4. Побудови систем рендерингу
6.5. Висновки .
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК