- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Дискурс як соціолінгвальний феномен сучасного комунікативного простору (методологічний, прагматико-семантичний і жанрово-лінгвістичний аспекти: на матеріалі політичного різновиду українського масовоінформаційного дискурсу).
- Емоційно-оцінний потенціал демінутивів у публіцистиці (на матеріалі української періодики 1995–2004 років)
- Розвиток кооперативного книговидання в Україні в кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. (на прикладі Всеукраїнського кооперативного книговидавничого і книготорговельного товариства "Книгоспілка") .
- Є. Чикаленко та газета "Рада" у формуванні мови преси на початку ХХ століття
- Динаміка розвитку інформаційних та аналітичних жанрів в українській пресі
- Публіцистична творчість Олеся Гончара: історія, поетика, прагматика.
- Ефективне використання електронних документів мережі Інтернет в тележурналістиці
- Видавнича та редакторська діяльність Михайла Максимовича
- Концепція персонального журналізму у пресі Сполучених Штатів Америки (історія формування та сучасний аспект проблеми)
- Ідейно-естетичні пошуки у літературній критиці Львова 20-30-х рр. ХХ ст. (на матеріалах літературної періодики).