- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку)
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U001534 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Розвиток малого підприємництва в умовах перехідної економіки (на прикладі України та Йорданії)
- Активізація інвестиційної діяльності промислових підприємств в період розвитку економіки
- Маркетингова трансформація зернового ринку України
- Організаційні та економічні аспекти операційного менеджменту в АПК
- Маркетинг iнновацiйної дiяльностi в розвитку пiдприємства
- Управління розвитком послуг підприємств ринкової інфраструктури (методологічний та організаційний аспекти)
- Управління інвестиційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу
- Управління виробничими витратами на підприємствах в умовах ринку
- Формування маркетингової стратегії управління кадровим потенціалом.
- Формування механізму стійкості підприємств малого бізнесу.