Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження гуманітарно-освітнього
процесу
Поняття гуманітарної освіти……………………………………………….
Філософське осмислення соціального змісту освіти …………………….
Розділ 2. Сутність гуманітарної освіти
Структура гуманітарної освіти ……………………………………………
Функції гуманітарної освіти………….………………………………….
Розділ 3. Ціннісний вимір гуманітарної освіти
3.1. Освіченість як загальнолюдська цінність.……………………………….
3.2. Сучасна освіта в концепті соціального капіталу………………….……
Особливості розвитку гуманітарної освіти в сучасному українському
суспільстві………………………………………………………….………
Висновки……………………………………………………………………….
Список
- Киев+380960830922