- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000118 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Інформаційно-тематична характеристика шпальти редактора в іранській пресі
- Мовностилістичні засоби творення гендерних образів молоді (за матеріалами друкованих мас-медіа)
- Українські телепрограми для дітей та юнацтва: концептуальні засади
- Михайло Драгоманов і газета "Вольное слово" (1881 - 1883) в полеміці з російською соціалістичною журналістикою.
- Публіцистична та редакторсько-видавнича діяльність Олександра Барвінського
- Мас-медіа як соціальний інститут: особливості взаємин з владою
- Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі.
- Історична публіцистика як складова системи державотворення та самоорганізації громадянського суспільства в Україні
- Зародження і розвиток журналістикознавчих досліджень в Україні (кінець ХІХ ст. - 80-ті роки ХХ ст.)
- Етичний інтелектуалізм у публіцистиці Івана Дзюби і Вацлава Гавела