- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Організація взаємодії рекламодавця та рекламного агентства на міжнародному рівні
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000203 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Організаційно-економічний механізм розвитку спеціальних (вільних) економічних зон
- Активізація експортного потенціалу України на російському напрямку.
- Прогнозування монетарних показників в системі державного регулювання економікою
- Роль захисту даних в інформаційному менеджменті на підприємствах Європейського Союзу
- Методи прогнозування показників зовнішньоекономічної діяльності
- Стратегія зниження ризиків інвестиційної діяльності
- Механізм формуваня та реалізації державного управління охороною праці
- Організаційно-економічні засади становлення платіжних систем у країнах з перехідною економікою (на прикладі країн Центральної та Східної Європи)
- Формування механізму регулювання споживчого ринку
- Формування та регулювання конкурентних відносин на монополізованих ринках