- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування маркетингової стратегії підприємства
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2003
Артикул:
3403U003429 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Стратегія управління диверсифікацією сучасного українського підприємства.
- Забезпечення якості продукції на основі соціального управління якістю роботи
- Амортизаційна політика та оновлення основних фондів на промислових підприємствах
- Організація інформаційно-консультаційного забезпечення системи управління якістю продукції птаховиробників.
- Управління соціальним розвитком колективів промислових підприємств
- Маркетинг у залученні іноземних інвестицій
- Методологія інтернаціоналізації діяльності промислових підприємств
- Управління попитом та пропозицією на товарному ринку (на прикладі підприємств споживчої кооперації Західного регіону України)
- Інтеграція та ринкова взаємодія у реалізації стратегії розвитку підприємства
- Інноваційні механізми підприємництва в машинобудуванні