- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування маркетингової стратегії підприємства
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2003
Артикул:
3403U003429 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Інноваційний потенціал підприємства: оцінка та фінансово-інвестиційне забезпечення розвитку (за матеріалами підприємств алмазно-інструментального виробництва України)
- Управління стійкістю підприємства
- Формування системи планування на промислових підприємствах
- Особливості функціонування і розвитку малих підприємств в умовах конкуренції
- Управління формуванням і функціонуванням капіталу підприємств (за матеріалами машинобудівних підприємств України)
- Формування та оцінка витрат і результатів виробничої діяльності підприємства (на матеріалах легкої промисловості Закарпатської області)
- Економічна ефективність розвитку підприємств харчової промисловості (на прикладі Закарпатської області)
- Інвестиційний механізм конкурентоспроможності підприємств транспортного машинобудування
- Механізм управління накладними затратами в системі формування фінансових результатів промислових підприємств
- Управління якістю продукції птахівництва