- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Морально-етичні цінності підприємця: формування та розвиток (соціально-філософський аналіз)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
3405U000136 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціально-філософський аналіз наративної ідентичності
- Новітня міфологія як елемент соціальних технологій: соціально-філософський аспект
- Сім'я як соціокультурний феномен в Україні
- Українська ментальність як феномен етногенетичного та соціокультурного буття народу
- Інтелектуальна власність: зміст і форми економічної реалізації
- Гроші як предмет соціально-філософського дискурсу (аксіологічний аспект дослідження)
- Насилля в інформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз
- Єдиний освітній простір як інтегративна система: соціально-філософський аспект
- Біосоціальні засади мистецтва в контексті коеволюційної парадинми
- Страх як екзистенціал буття сучасної людини: соціально-філософський аналіз