- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Морально-етичні цінності підприємця: формування та розвиток (соціально-філософський аналіз)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
3405U000136 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Самовідтворення української політичної нації: принципи та механізми
- Соціально-філософське дослідження транс-історичності міфологічного освоєння світу
- Комунікаційна природа легітимаційних процесів.
- Людина як мета і предмет соціально-філософської рефлексії
- Феномен свідомості в інтеракціях "життєвого світу" людини.
- Народна мудрість як фактор духовної єдності суспільства
- Дизайн як фактор гармонізації відносин суспільства і особистості: методологічні засади
- Сім'я як соціокультурний феномен в Україні
- Есхатологія в соціально-філософському дискурсі ХХ століття.
- Феномен соціальних пріоритетів: ціннісно-епістемологічний вимір