- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
0405U002084 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Моделювання процесу формування планових завдань виробництва готової продукції в умовах розвитку ринкових відносин (на прикладі металургійного виробництва)
- Моделювання процесів аналізу ризику в управлінні інвестиційною діяльністю судноплавної компанії
- Моделювання інтелектуальної системи маркетингового управління підприємством
- Моделювання прийняття ризикових рішень з формування інвестиційного портфеля
- Моделювання матеріально-технічного забезпечення розвитку підприємства
- Моделювання та інформаційна підтримка прийняття рішень щодо економічного розвитку гірничо-збагачувальних комбінатів на основі оцінки раціонального використання надр
- Моделювання процесів фінансового планування на підприємствах в умовах невизначеності
- Моделювання регіонального розвитку економіки перехідного періоду
- Моделювання стратегії розвитку персоналу підприємства
- Методи та моделі для організації самоспостережень у нормуванні праці (на прикладі підприємств машинобудування)