ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи підготовки старшокласників до професійного самовизначення .
1.1. Професійне самовизначення учнівської молоді, як проблема теорії та методики виховання
1.2. Специфіка підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. Визначення стану підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності у спеціалізованих навчальних закладах художнього профілю
2.1. Компоненти, критерії та показники готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності
2.2. Програма та методика експериментального дослідження .
2.3. Аналіз стану підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов формування готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності
3.1. Організаційно-педагогічні умови формування готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності
3.2. Методика дослідно-експериментальної роботи щодо формування готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності
3.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Висновки до третього
розділу .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК