Ви є тут

Особливості педагогічних змін у діяльності загальноосвітніх шкіл України (1917-1941 рр.)

Автор: 
Швидун Віктор Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000525
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Стор.
Вступ -
Розділ І. Теоретичні основи розгляду проблеми педагогічних
змін у діяльності загальноосвітніх шкіл України
(- рр.)
1.1. Ступінь наукової розробки проблеми дослідження -
1.2. Соціально-економічні та політичні чинники змін у -
системі освіти України - рр.
Висновки до
розділу І -
Розділ ІІ. Зміни концептуальних засад у діяльності
загальноосвітніх шкіл України
2.1. Інноваційні ідеї українських педагогів щодо необхідності
змін у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл
України -
2.2. Вплив розв'язання мовної проблеми на діяльність загально-
освітніх шкіл України -
Висновки до
розділу ІІ -
Розділ ІІІ. Досвід упровадження педагогічних змін у
навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл
України (- рр.)
3.1. Організаційні зміни в структурі загальноосвітніх шкіл
України -
3.2. Зміни у навчально-виховному процесі шкіл України -
3.3. Роль закладів підвищення кваліфікації вчителів у
зростанні ефективності діяльності загальноосвітніх
шкіл України -
Висновки до
розділу ІІІ -
Висновки -
Список