Ви є тут

Методика формування евристичних умінь учнів основної школи на факультативних заняттях з математики

Автор: 
Гончарова Ірина Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000844
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ
ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ.
1.1. Аналіз стану розробки проблеми у психолого-педагогічній, науково-методичній літературі та шкільній практиці
1.2. Роль і місце евристичних умінь у процесі навчання математики.
1.3. Психолого-педагогічні передумови формування евристичних умінь учнів основної школи
1.4. Евристичні факультативи з математики як форма організації евристичної діяльності учнів
1.5. Методичні вимоги до формування евристичних умінь школярів на факультативних заняттях з математики
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ
ЕВРИСТИЧНИХ УМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ
2.1. Особливості організації й управління евристичною діяльністю учнів на факультативних заняттях з математики.
2.1.1. Евристики та їх роль у формуванні евристичних умінь
2.1.2. Евристичні задачі та їх системи як засіб формування евристичних умінь
2.1.3. Технологія впровадження евристичних факультативів
з математики .
2.2. Комп'ютерна підтримка управління евристичною діяльністю школярів на факультативних заняттях з математики.
2.3. Експериментальна перевірка ефективності застосування методичної системи проведення евристичних факультативів.
2.3.1. Організація і проведення експерименту2.3.2. Дослідження ефективності використання факультативів евристичного спрямування та евристичних факультативів.
Висновки до
розділу 2.ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК