ЗМІСТВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
1.1.Сутність та значення особистісно орієнтованого підходу до виховання учнів у психолого-педагогічній науці.
1.2.Сучасні пріоритети особистісно орієнтованої системи фізичного виховання старшокласників.
1.3.Стан реалізації особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні старшокласників
1.4.Теоретичне обґрунтування організаційно-педагогічних умов особистісно орієнтованого фізичного виховання старшокласників.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ.
2.1.Організація педагогічного експерименту.2.2.Експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов особистісно орієнтованого фізичного виховання старшокласників
2.2.1.Організація конструктивного спілкування між учителем фізичної культури та старшокласниками
2.2.2.Стимулювання суб'єктності старшокласників у фізкультурно-спортивній діяльності
2.2.3.Забезпечення переходу фізичного виховання старшокласників у фізичне самовиховання.
2.3.Аналіз та результати педагогічного експерименту щодо забезпечення особистісно орієнтованого підходу до фізичного виховання старшокласників
Висновки до другого
розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.ДОДАТКИ .СПИСОК
- Київ+380960830922