ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
1.1. Аналіз сутності соціокультурної компетентності майбутніх учителів у зарубіжній та вітчизняній педагогічній науці .
1.2. Структура та зміст соціокультурної компетентності майбутніх учителів у контексті компетентнісного підходу
1.3. Позанавчальна діяльність у ВНЗ як специфічний соціокультурний феномен у формуванні соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
2.1. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови
2.2. Модель процесу формування соціокультурної компетентності у вищому навчальному закладі
2.3. Зміст та результати експериментальної роботи з формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позанавчальній діяльності університету.
Висновки до
розділу 2
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922