ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ КОНЦЕПЦІЯ ЛЮДИНИ У ДРАМАТУРГІЧНОМУ
ХУДОЖНЬОМУ МИСЛЕННІ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
1.1. Концепція людини у драмі-дискусії Бернарда Шоу
1.2. Концепція людини в новій драмі Івана Франка
1.3. Концепція людини в неореалістичній драмі Володимира Винниченка
РОЗДІЛ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ ДОМІНАНТИ ХАРАКТЕРОТВОРЕННЯ
У ДРАМАХ Б. ШОУ, І. ФРАНКА, В. ВИННИЧЕНКА
2.1. Етичний парадокс у драмі Б. Шоу "Учень диявола"
2.2. Моральна норма як естетичний критерій у драмі І. Франка
"Кам'яна душа"
2.3. Етична концепція "чесності з собою" у драмі В. Винниченка "Гріх"
РОЗДІЛ ХУДОЖНЯ КОНЦЕПЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У ДРАМАХ
Б. ШОУ, І. ФРАНКА, В. ВИННИЧЕНКА: КОМПАРАТИВНИЙ ДИСКУРС
3.1. Концепція особистості та її значимість в контексті сучасних інновацій
3.2. Образ інтелігента у п'єсах Б. Шоу "Пігмаліон" та І. Франка "Учитель"
3.3. Феміністичний дискурс у драмах Б. Шоу "Професія місіс Уоррен"
та І. Франка "Украдене щастя"
3.4. Своєрідність характеру антигероя в п'єсах Б. Шоу "Будинки вдівця" та
В. Винниченка "Memento"
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922