Ви є тут

Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі навчання дисциплін гуманітарного циклу

Автор: 
Мараховська Наталя Владиславівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002200
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ЛІДЕРСТВА ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ.
1.1. Сутність поняття "лідерство".
1.2. Особливості формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі навчання дисциплін гуманітарного циклу
1.3. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі навчання дисциплін гуманітарного циклу
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
2.1. Загальні питання організації і проведення педагогічного експерименту.
2.3. Способи реалізації педагогічних умов формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі навчання дисциплін гуманітарного циклу.
2.3.1. Розробка індивідуального освітнього маршруту
2.3.2. Організація навчально-дослідницького проекту.
2.3.3. Проведення професійно-педагогічного тренінгу
2.4. Аналіз результатів експериментального дослідження.ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.СПИСОК