ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ
1. 1. Еволюція поглядів на метод проектів у вітчизняній і зарубіжній педагогіці
1. 2. Сутнісні характеристики вихідних категорій дослідження
1. 3. Освітній і розвивальний потенціал методу проектів
1. 4. Стан застосування методу проектів у масовому педагогічному досвіді
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА АПРОБАЦІЯ МОДЕЛІ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2. 1. Рівні розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів
2. 2. Характеристика моделі проектної діяльності молодших школярів
2. 3. Запровадження експериментальної моделі проектної діяльності молодших школярів
2.3.1. Методика апробації експериментальної моделі
2.3.2. Особливості діяльності учнів в умовах експерименту
2. 4. Вплив експериментальної методики на розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922