Ви є тут

Методична система вивчення табличних випадків арифметичних дій у початковій школі

Автор: 
Приймак Ольга Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002677
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т Р О Б О Т И
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЦЬ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
1.1.Теоретичні основи та історичні відомості вивчення таблиць арифметичних дій
1.2.Аналіз різних методичних підходів до вивчення таблиць арифметичних дій
1.3. Психолого-педагогічні передумови підвищення якості засвоєння учнями початкових класів таблиць арифметичних дій
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. ДОСВІД ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЧНИХ ВИПАДКІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1.Теоретичне обґрунтування методичної системи вивчення табличних випадків арифметичних дій у початковій школі
2.2.Методична система вивчення табличного додавання і віднімання
2.3.Методична система вивчення табличного множення та ділення
2.4.Формування в учнів початкової школи уміння вчитися в процесі вивчення табличних випадків арифметичних дій
2.5.Організація, проведення та результати педагогічного експерименту
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ СПИСОК