Ви є тут

Педагогічні ідеї Г. Манна та К. Ушинського: порівняльний аналіз.

Автор: 
Ваховський Максим Леонідович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002928
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПАРАТИВНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ Г. МАННА ТА К. УШИНСЬКОГО
1.1. Методологічні аспекти порівняльного аналізу педагогічних ідей Г. Манна та
К. Ушинського……………………………………………………
1.2. Соціально-історичний і педагогічний контекст становлення й розвитку
педагогічних ідей Г. Манна та К. Ушинського……………………
1.3. Педагогічна термінологія в спадщині Г. Манна та К. Ушинського
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. СПІЛЬНЕ Й ОСОБЛИВЕ В ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЯХ Г. МАННА ТА К. УШИНСЬКОГО
2.1. Ідея громадської школи Г. Манна та ідея народності виховання
К. Ушинського…………………………………………………………………
2.2. Проблеми дидактики й теорії виховання в педагогічній спадщині Г. Манна та
К. Ушинського……………………………………………………
2.3. Г. Манн та К. Ушинський про організацію шкільної справи й управління
школою……………….
Висновки до
розділу …………………………………………………….
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ………………………………………………………………
СПИСОК