Ви є тут

Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах

Автор: 
Крижанівська Валентина Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003015
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ЕКОНОМІЧНИХ
КОЛЕДЖАХ
1.1. Вимоги сучасного суспільства до економічних кадрів у контексті
цілепокладання їхньої професійної підготовки
1.2. Концептуальні основи сучасних педагогічних технологій
1.3. Особистісно зорієнтовані технології у професійній освіті
1.4. Психолого-вікові та професійно-педагогічні особливості розвитку
особистості студентів економічних коледжів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЕКОНОМІЧНИХ КОЛЕДЖІВ
2.1. Обґрунтування моделі упровадження особистісно зорієнтованих технологій у
підготовку економістів
2.2. Технології інтерактивного навчання у формуванні особистіс-них і
професійних якостей майбутніх економістів
2.3. Технології, спрямовані на розвиток творчих якостей майбутніх економістів
2.4. Інформаційні технології як засіб адаптації особистості до професійної
діяльності в умовах інформаційного суспільства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНА РОБОТА З УПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО
ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВУ ПІДГОТОВКУ ЕКОНОМІСТІВ У КОЛЕДЖАХ
3.1. Організація експериментально-дослідної роботи
3.2. Методика впровадження особистісно зорієнтованих технологій навчання
3.3. Визначення ефективності експериментально-дослідної роботи
3.3.1. Визначення ефективності впливу експериментально-дослідної роботи на
когнітивну сферу особистості
3.3.2. Визначення рівнів розвитку комунікативної сфери
3.3.3. Рівні розвитку особистісних якостей
3.3.4. Експертиза технологій ОЗТН стосовно доцільності та можливостей їх
використання в економічному коледжі
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК