Ви є тут

Моделі та методи створення інформаційної технології для управління якістю діяльності навчального закладу

Автор: 
Яковенко Віра Дмитрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003033
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕлік УмовниХ позначень………………………………….
ВСТУП …………………………………………………………………………
РоЗДіЛ Проблеми застосування інформаційних технологій для управління якістю
діяльності Навчального
закладу ……………………………………………………………………….
1.1.
Інформаційне середовище управління освітніми системами …………
1.1.1.
Умови створення моделей управління комплексною інформатизацією освітніх
систем……………………………………………………………
1.1.2.
Функціональний аналіз управлінської діяльності по забезпеченню якості
…………………………………………………………………….
1.1.3.
Використання CALS – технологій в управлінні якістю………………
1.3.
Методи та засоби інформаційних технологій організаційного управління навчальним
закладом …………………………………………
1.4.
Методологічні основи створення і застосування інформаційних технологій для
переробки інформації і управління якістю …………….
1.5.
Висновки і постановка завдань
дослідження
РоЗДіЛ МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ СТВОРЕННЯ Інформаційної технології для
організаційного управління навчальним закладом……………………………………………………………………….
2.1.
Моделі управління якістю діяльності навчального закладу………….
2.2.
Модель оцінки якості діяльності навчального закладу……………….
2.3.
Математичне забезпечення функціонування ІТУЯНЗ.
2.3.
Оцінка об’єкта…………………………………………………………….
2.3.
Оцінка множини показників методом ранжування…………………….
2.3.
Ранжування показників методом сум рангів …………………………
2.3.
Перехід від матриці ранжувань до матриці парних порівнянь……….
2.3.
Обробка парних порівнянь об’єктів……………………………………
2.3.
Визначення взаємозв’язку ранжувань…………………………….……
2.
Комплексна модель інфомаційної технології управління якістю діяльності
НЗ………………………
2.5.
Висновки до другого
розділу……………………………….
РоЗДіЛ Моделювання інформаційних процесів для управління якістю діяльності НЗ
та його оцінювання…………………
3.
Метод визначення узагальненого показника ефективності………….
3.
Визначення кваліметрічної шкали оцінювання та рівнів досконалості
3.
Прогнозування стану показників за допомогою марківської моделі….
3.
Висновки до третього
розділу…………………………………
РоЗДіЛ Автоматизовані засоби управління якістю діяльності НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
………………………………….
4.
Функціональна структура мережевої
ІТУЯНЗ
4.
Налагодження ІТУЯНЗ на конкретне завдання ………….
4.
Кваліметричні вимірювання та ведення баз даних …………………….
4.
Аналіз результатів впровадження ІТУЯНЗ …………………………….
4.
Узагальнення результатів дослідження …………………………………
4.
Висновки до четвертого
розділу………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
Список