ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ І. Теоретичні засади формування комунікативної компетенції
студентів-нефілологів
1.1. Комунікативна компетенція як лінгводидактична
проблема
1.2. Можливості дидактичної гри у формуванні комунікативної
компетенції в процесі мовної
освіти
1.3. Психолого-педагогічні умови формування комунікативної
компетенції засобами дидактичної
гри
Висновки до І
розділу
РОЗДІЛ ІІ. Стан проблеми формування комунікативної компетенції
майбутніх економістів на заняттях з української та англійської
мов у науково-методичній літературі та на практиці
2.1. Аналіз програм, навчально-методичної та науково-методичної
літератури
2.2. Рівні сформованості комунікативної компетенції
студентів-економістів.
Висновки до ІІ
розділу.
РОЗДІЛ ІІІ. Експериментальна методика формування комунікативної компетенції
засобами дидактичної гри на заняттях з мов за професійним спрямуванням
3.1. Мета, завдання і програма експериментального
навчання
3.2. Модель та методика формування комунікативної компетенції засобами
дидактичної
гри.
3.3. Організація та хід дослідного
навчання.
3.4. Результати педагогічного
експерименту
Висновки до ІІІ
розділу.
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922