Ви є тут

Формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл

Автор: 
Кутепова Людмила Михайлівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003289
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
1.1. 
Стан дослідження проблеми формування професійної готовності майбутніх учителів
інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів
1.2. 
Сутність поняття готовності до оцінювання навчальних досягнень учнів у
професійній діяльності вчителя інформатики
1.3. 
Модель підготовки майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних
досягнень учнів
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ
ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
2.1. 
Розробка системи формування професійної готовності майбутніх учителів
інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів засобами інформаційних
технологій
2.2. 
Особливості експериментального впровадження системи формування професійної
готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень
учнів у навчально-виховний процес вищого навчального закладу
2.3. 
Оцінка ефективності системи формування професійної готовності майбутніх
учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК