Ви є тут

Психологічна динаміка розгортання рефлексивних процесів у модульно-розвивальному освітньому циклі

Автор: 
Бугерко Ярослава Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003435
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
ДОСЛІДЖЕНЬ З ПРОБЛЕМАТИКИ РЕФЛЕКСІЇ ………
1.1. Рефлексія як філософсько-психологічна проблема ………………
1.2. Категоріальний аналіз явища рефлексії як здатності, процесу, стану,
властивості …………………………………………………………….
1.3. Методологія і методи психологічного дослідження рефлексії…….
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗГОРТАННЯ
РЕФЛЕКСИВНИХ ПРОЦЕСІВ УЧНІВ У ЦІЛІСНОМУ
МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ
2.1. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі
……………………………………………………………
2.2. Процес розгортання інтелектуальної рефлексії на інформаційно-пізнавальному
періоді модульно-розвивального навчання .…………………
2.3. Процес розгортання особистісної рефлексії на нормативно-
регуляційному періоді модульно-розвивального навчання ………………
2.4. Процес розгортання смислової рефлексії на ціннісно-рефлексивному періоді
модульно-розвивального навчання …………
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ТА
ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ
УЧНІВ В ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ …………………………
3.1. Сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з упровадження
модульно-розвивального навчання ………………………….
3.2. Психологічний аналіз результатів вивчення особливостей розвитку
рефлексивності освітньої діяльності школярів контрольних та експериментальних
шкіл ………………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………
СПИСОК