Ви є тут

Психологічні особливості агресивної поведінки старшокласників та її корекція в процесі навчальної діяльності

Автор: 
Ломова Тетяна Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003438
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ АГРЕСИВНИХ ВИЯВІВ
ОСОБИСТОСТІ
1.1. Феномен агресії у сучасній науковій літературі…………………………
1.2. Концептуальні підходи до вивчення агресії у вітчизняній та зарубіжній
психології…………………………………………………………………………
1.3. Основні теоретичні положення дослідження факторів, що детермінують
агресію.
1.3.1. Біологічні фактори, які детермінують агресивну поведінку.
1.3.2. Вплив факторів соціального середовища та позитивного досвіду агресивних
дій на поведінку учнів……………………………………………….
1.3.3. Основні причини та психологічні особливості агресивної поведінки
старшокласників.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНИХ ВИЯВІВ У
ПОВЕДІНЦІ СТАРШОКЛАСНИКІВ…………….
2.1. Основи організації експериментального дослідження агресивних виявів
старшокласників.
2.2. Розробка експериментальної методики "Анкета старшокласника" для
експрес-діагностики спрямованості реакцій агресії учнів проти соціального
оточення……………………………………………………………………………
2.3. Дослідження психологічних особливостей агресивної поведінки
старшокласників………………………………………………………………….
2.4. Вивчення особливостей моральної сфери та позитивного досвіду агресивних
дій
старшокласників
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ НАВЧАЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК
ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ……………………………………………………………………
3.1. Методи корекції агресивної поведінки
старшокласників.
3.2. Методологічні проблеми й основні процедури корекції агресивної поведінки
за допомогою методів активізації розумової діяльності в процесі
навчання…………………………………………………………………………
3.3. Вплив навчально-розвивального тренінгу на агресивну поведінку
учнів.
Висновки до третього
розділу………………………………………………….
ВИСНОВКИ
СПИСОК