ЗМІСТ
Вступ…
Розділ 1.
ТЕОРЕТИко-методологічні ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МЕРЕЖ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ
ЗАКЛАДІВ У другій половині ХХ – на початку ХХІ століття
Проблема оптимізації освітніх мереж у педагогічній теорії і
практиці………………………….………………………………
Чинники й тенденції формування та розвитку мереж загальноосвітніх навчальних
закладів в умовах регіону в другій половині ХХ – на початку ХХІ
століття
Етапи становлення і розвитку мереж загальноосвітніх навчальних закладів у
другій половині ХХ – на початку ХХІ
століття……………………………………………
Висновки до
розділу
1
Розділ 2.
Сучасний сТАН ОПТИМІЗАЦІЇ МЕРЕЖ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ в умовах
регіону .
Концептуальна модель оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних
закладів.
Моніторинг оптимізації мереж загальноосвітніх навчальних
закладів……………………………………………
Методичні рекомендації щодо оптимізації мереж загальноосвітніх навчальних
закладів .
Висновки до
розділу
2
Висновки.
Додатки
Список
- Київ+380960830922