Ви є тут

Розвиток професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації.

Автор: 
Катюк Ярослава Леонідівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004823
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1.
Теоретичні підходи до дослідження професійної самосвідомості керівників
професійно-технічних навчальних закладів
1.1.
Теоретичні підходи до дослідження професійної самосвідомості особистості
1.2.
Психологічні особливості управлінської діяльності керівників
професійно-технічних навчальних закладів
1.3.
Зміст та чинники розвитку професійної самосвідомості керівників
професійно-технічних навчальних закладів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
Емпіричне дослідження особливостей розвитку професійної самосвідомості
керівників професійно-технічних навчальних закладів
2.1.
Методика та організація дослідження професійної самосвідомості керівників
професійно-технічних навчальних закладів
2.2.
Аналіз результатів дослідження професійної самосвідомості керівників
професійно-технічних навчальних закладів
2.3.
Соціально-демографічні та організаційно-професійні чинники розвитку професійної
самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3.
Розвиток професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних
закладів у процесі підвищення кваліфікації
3.1.
Психологічні умови розвитку професійної самосвідомості керівників
професійно-технічних навчальних закладів
3.2.
Програма розвитку професійної самосвідомості керівників професійно-технічних
навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації
3.3.
Аналіз ефективності розвитку професійної самосвідомості керівників
професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ Висновки
Додатки
СПИСОК