Ви є тут

Проблема формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей у спеціальній літературі США та Великої Британії

Автор: 
Глушенко Катерина Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005590
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………………
Розділ
Концепція комунікації та комунікативної компетентності у вітчизняній та
зарубіжній літературі
1.1. Загальна концепція комунікації у психолого-педагогічній літературі…….
1.2. Значення теорії мовленнєвої діяльності для теорії та методики формування
комунікативної компетентності сліпоглухих дітей…………………………….
1.3. Формування комунікативної компетентності у дітей з нормальним сенсорним
розвитком………………………………………………………………
1.4. Особливості комунікативного розвитку дітей з порушеннями слуху……
1.5. Особливості комунікативного розвитку дітей з порушеннями зору……….
Висновки до
Розділу І…………………………………………………………….
Розділ
Особливості комунікативного розвитку сліпоглухих дітей (порівняльний аналіз
вітчизняних та зарубіжних концепцій)
2.1. Становлення теорії і практики навчання й виховання сліпоглухих дітей…
2.2. Сліпоглухота як комплексне порушення психофізичного розвитку…… .
2.3. Вплив комбінованого порушення зору та слуху на психічний і комунікативний
розвиток дитини…………………………………………………
2.3.1. Особливості розвитку збережених відчуттів і компенсаторні можливості
оволодіння навичками спілкування сліпоглухих дітей………………………….
2.4. Дослідження форм комунікації сліпоглухих дітей у вітчизняній і зарубіжній
тифлопедагогіці…………………………………………………………………….
2.5. Особливості комунікативних мотивів сліпоглухих дітей…………………
2.6. Роль комунікативного партнера у становленні комунікативних компетенцій
сліпоглухих (аналіз зарубіжної літератури)…………… …………
Висновки до
Розділу ІІ……………………………………………………………
РОЗДІЛ
системи формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей у
вітчизняній та зарубіжній літературі
3.1. Принципи формування комунікативної компетентності у дітей із вродженою
сліпоглухотою……………………………………………………….
3.2. Аналіз основних тенденцій формування комунікативної компетентності у
довербальний і вербальний періоди розвитку сліпоглухої дитини……………
3.2.1. Формування базових комунікативних компетенції у сліпоглухих
дітей………………………………………………………………………………
3.2.2. Формування засобів сприймання та відтворення комунікативних
повідомлень……………………………………………………………………….
3.3. Оцінка рівня сформованості комунікативних компетенцій і підбір
комунікативної системи для дитини із вродженою сліпоглухотою…………
3.4. Порівняльна характеристика вітчизняної та зарубіжної моделей формування
комунікативної компетентності дітей із вродженою сліпоглухотою
……………………………………………………………………………………
Висновки до
Розділу ІІІ…………………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………
список