Ви є тут

Розвиток особистісної рефлексії у підлітків засобами художньої літератури.

Автор: 
Турчин Тетяна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005628
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНОЇ
РЕФЛЕКСІЇ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.1. Історія дослідження особистісної рефлексії та сучасний стан розробки
проблеми
1.2. Вікові передумови розвитку особистісної рефлексії у підлітків
1.3. Рефлексивний потенціал читання у процесі вивчення підлітками творів
художньої літератури
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ПІДЛІТКІВ –
ЧИТАЧІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
2.1. Організаційно-методичні засади дослідження розвитку особистісної рефлексії
підлітків у процесі читання творів художньої літератури
2.2. Відображення предмета особистісної рефлексії підлітків та мотивації
читання творів художньої літератури у структурі читацької позиції
2.2.1. Гендерні особливості структури предмета особистісної рефлексії підлітків
2.2.2. Вікова динаміка структури предмета особистісної рефлексії у підлітків
2.3. Особливості структури читацької позиції підлітків
2.3.1. Мотивація читання художніх творів у структурі читацької позиції
підлітків
2.3.2. Оцінка підлітками літератури в системі різних видів мистецтва
2.4. Взаємозв’язок рефлексивної позиції та мотивів читання підлітками творів
художньої літератури як вияву їх читацької позиції
2.4.1. Вплив мотивації читання на структуру предмета особистісної рефлексії
підлітків
2.4.2. Особливості репертуару рефлексивних дій високомотивованих та
низькомотивованих до читання підлітків
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ
ЛІТЕРАТУРИ
3.1. Організація формувального експерименту: принципи і програма дослідження
3.2. Обґрунтування методів та методик дослідження
3.3. Особливості розвитку особистісної рефлексії підлітків-читачів у процесі
діалогічної взаємодії з художнім текстом
3.4. Результати перевірки ефективності програми формувального експерименту
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК