ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ	
ВСТУП	
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕСТУВАННЯ РІВНЯ 
СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ У ГОВОРІННІ
ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ	 
1.1. Підходи до тестування рівня сформованості мовленнєвої 
компетенції майбутніх викладачів у говорінні	
1.2. Структура та типи тестових завдань для визначення рівня сформованості
компетенції у говорінні 
1.3. Методичні принципи тестування рівня сформованості 
мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів у говорінні	
Висновки до 
Розділу 	
РОЗДІЛ	2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕСТУВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ
КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ У ГОВОРІННІ ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ	 
2.1. Вимоги до рівня сформованості мовленнєвої компетенції 
майбутніх викладачів у говорінні	
2.2. Комплекси тестових завдань для визначення рівня 
сформованості компетенції майбутніх викладачів 
у говорінні французькою мовою	
2.3. Шкали оцінювання рівня сформованості мовленнєвої 
компетенції майбутніх викладачів у говорінні французькою мовою	
Висновки до 
Розділу 	
РОЗДІЛ	3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСІВ ТЕСТОВИХ
ЗАВДАНЬ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ
ВИКЛАДАЧІВ У ГОВОРІННІ ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ	 
3.1. Організація і результати експериментального випробування комплексів
тестових завдань для визначення рівня сформованості компетенції майбутніх
викладачів у говорінні французькою мовою	 
3.2. Методичні рекомендації щодо використання методики 
тестування говоріння	
Висновки до 
Розділу 	
ВИСНОВКИ	
ДОДАТКИ	
СПИСОК
- Київ+380960830922
