Ви є тут

Енергозберігаючі силові передачі будівельно-дорожніх машин

Автор: 
Ремарчук Микола Парфенійович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000065
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ОГЛЯД НАУКОВИХ ПРАЦЬ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В СИЛОВИХ ПЕРЕДАЧАХ БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІХ МАШИН.
1.1. Основні показники будівельно-дорожніх машин.1.1.1. Продуктивність БДМ в залежності від стану силових передач1.1.2. Особливості визначення загального ККД гідросистем БДМ1.2. Встановлення рівня втрат енергії в силових передачах БДМ на стадіях їх життєвого циклу.
1.2.1. Проектування силових передач БДМ.1.2.2. Випробування елементів та гідросистем БДМ на стадії завершення виробництва.
1.2. Діагностування гідросистем БДМ в умовах експлуатації1.3. Енергозбереження в силових передачах БДМ1.3.1. Взаємозв'язок між металомісткістю і енерговитратами при створенні БДМ і їх силових передач.
1.3.2. Аналіз витрат енергії в елементах силових передач БДМ.1.3.2.1. Насосні агрегати.1.3.2.2. Гідродвигуни обертового руху.1.3.2.3. Гідророзподільники рідини 1.3.2.4. Гідродвигуни поступального руху.1.3.2.5. Трубопроводи.1.3.3. Енергозбереження в системах різного призначення 1.3.3.1. Витрати енергії при перехідному і сталому режимах роботи в системах різного призначення.1.3.3.2. Рекуперація енергії як напрямок енергозбереження1.3.3.3. Енерговитрати первинних двигунів в режимі навантаження БДМ.1.4. Аналіз методів оптимізації параметрів силових передач БДМ1.4.1. Аналіз і структура управління БДМ як складними системамиВисновки до
розділу 1. Мета і задачі дослідження .
РОЗДІЛ ВИБІР НАПРЯМКІВ І МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ СИЛОВИХ ПЕРЕДАЧ БДМ
2.1. Системний аналіз при дослідженні силових передач БДМ2.1.1. Силові передачі БДМ.2.1.2. Розподіл енергетичних потоків від ДВЗ до робочих органів БДМ.2.1. Системний аналіз, дослідження операцій, математичне і імітаційне моделювання для дослідження процесу функціонування БДМ.
2.1.4. БДМ як складова системи ОМС .2.1.5. ОМС як система автоматичного керування станом БДМ2.2. Теоретичне обґрунтування складових циклового ККД системи ОМС.2.3. Визначення раціонального діаметра гідроліній гідросистеми БДМ2.4. Вибір методу дослідження перехідних процесів при зрушенні поршня гідроциліндра.
2.5. Визначення навантаження в рухомих з'єднаннях гідроциліндра .2.5.1. Розрахункові схеми та прийняті припущення2.6. Вибір методу дослідження для визначення параметрів рідинного тертя в рухомих з'єднаннях елементів гідросистем БДМ.
2.6.1. Розрахункові схеми кільцевих каналів для дослідження рідинного гідродинамічного і гідростатичного змащення
2.6.2. Визначення параметрів кільцевого каналу2.7. Обґрунтування необхідності створення гідромоторів на базі гідроциліндрів і клапанних гідророзподільників.
2.7.1. Аналіз циклограм роботи гідроциліндрів як засіб для визначення основних параметрів гідроциліндрів в системі гідромотора
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ АНАЛІЗ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ЗА ВЕЛИЧИНОЮ ЦИКЛОВОГО ККД НА ПРИКЛАДІ ОДНОКОВШОВИХ ЕКСКАВАТОРІВ
3.1. Загальні положення3.2. Основні закономірності робочого процесу екскаваторів3.3. Робочий процес екскаваторів з регульованими насосами.3.3.1. Поворот платформи на розвантаження ковша екскаватора3.3.2. Навантаження і тривалість часу при копанні грунту ковшем повноповоротного екскаватора
3.4. Аналіз робочого циклу на прикладі одноківшових екскаваторів .3.4.1. Екскаватори з нерегульованими насосами.3.4.2. Екскаватори з регульованими насосами3.5. Аналіз циклового ККД при копанні грунту рукояттю повноповоротного екскаватора
Висновки до
розділу 3.
РОЗДІЛ ІМІТАЦІЙНЕ І МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГРАНИЧНОГО ЗНИЖЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО ККД, ЗАЛИШКОВОГО РЕСУРСУ ТА РАЦІОНАЛЬНОГО ДІАМЕТРА ТРУБОПРОВОДУ ГІДРОСИСТЕМИ БДМ
4.1. Визначення граничної величини зниження загального ККД гідросистеми БДМ системи ОМС
4.1.1. Початкові і поточні величини циклового ККД системи ОМС.4.1.2. Теорія визначення граничної величини зниження загального ККД гідросистеми БДМ через цикловий ККД системи ОМС
4.1.3. Результати імітаційного моделювання.4.2. Залишковий ресурс гідросистеми за величиною ККД і часом роботи.4.3. Визначення стану гідросистем БДМ за величиною ККД при впровадженні нових інформаційних технологій.
4.4. Визначення раціонального діаметра гідроліній гідросистеми БДМ.4.4.1. Формування вхідних даних.4.4.2. Математична модель гідросистеми БДМ4.4.3. Визначення лінійних і місцевих втрат тиску рідини4.4.4. Визначення втрат тиску в елементах гідросистеми4.4.5. Результати теоретичних дослідженьВисновки до
розділу 4
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ГІПОТЕЗИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО ККД ГІДРОСИСТЕМИ БДМ ДЛЯ ОСНОВНИХ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ
5.1. Пошукові дослідження на прикладі гідросистеми екскаватора-стенда .5.2. Визначення потужності при перехідному і сталому режимах роботи гідроциліндрів екскаватора-стенда
5.2.1. Визначення основних параметрів насоса, гідроциліндра і гідромотора при проектуванні гідросистеми БДМ.
5.3. Теоретичне визначення загального ККД гідросистеми БДМ на стадії проектування
5.4. Визначення загального ККД гідросистеми БДМ при завершенні виробництва та в експлуатаційних умовах
5.4.1. Загальний ККД гідросистеми БДМ при завершенні виробництва5.4.2. Експериментально-теоретичний метод визначення загального ККД гідросистеми в умовах експлуатації
Висновки до
розділу 5.
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ГІДРОМОТОРА ДЛЯ БДМ, СТВОРЕНОГО НА БАЗІ ГІДРОЦИЛІНДРІВ ТА КЛАПАННИХ РОЗПОДІЛЬНИКІВ
6.1. Гідромотор, створений на базі гідроциліндрів, із забезпеченням однакових зусиль і швидкостей прямого та зворотного напрямків руху штоків
6.1.1. Аналіз циклограм роботи трьох гідроциліндрів в складі гідромотора.6.1.2. Обґрунтування однакових зусиль і швидкостей прямого і зворотного напрямків руху штоків гідроциліндрів в складі створеного гідромотора
6.1.3. Якість роботи гідромотора створеного на базі гідроциліндрів6.2. Аналітичне обґрунтування параметрів гідроциліндрів при використанні їх в складі гідромотора з обертальним рухом його вала
6.2.1. Визначення параметрів гідромотора на стадії проектування6.2.2. Теоретичне обґрунтування заміни традиційних гідромоторів на гідромотори створених на базі гідроциліндрів для силових передач БДМ
6.3. Схемні рішення гідромоторів для механізмів БДМ, створених на базі гідроциліндрів.
6.3.1. Аналіз традиційних гідромоторів в складі силових передач БДМ6.3.2. Визначення параметрів гідроциліндрів для гідромоторів силових передач БДМ.
6.4. Порівняння традиційного і створеного гідромотор-колеса для БДМ.6.5. Визначення загального ККД гідромотора на етапі проектування.6.6. Клапанні гідророзподільники для гідросистем БДМ.6.6.1. Клапанний розподільник в єдиному корпусі.6.6.2. Клапанний розподільник на базі зворотного керованого клапануВисновки до
розділу 6
РОЗДІЛ ЗНИЖЕННЯ ТЕРТЯ В З'ЄДНАННЯХ ЕЛЕМЕНТІВ ГІДРОСИСТЕМ КОНУС У ЦИЛІНДРІ (АБО ЦИЛІНДР У КОНУСІ) НА ОСНОВІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІДИННОГО ЗМАЩЕННЯ
7.1. Гідродинамічне змащення в конфузорному і дифузорному кільцевих каналах. Визначення розподілу тиску рідини по довжині каналу.
7.1.1. Визначення центрувальної сили і сили тертя7.1.2. Визначення величини діаметра отворів для забезпечення циркуляції рідини в конфузорно-дифузорному кільцевому каналі.
7.2. Гідродинамічне змащення в конфузорно-циліндричному кільцевому каналі. Визначення тиску рідини по довжині каналу.
7.2.1. Визначення центрувальної сили і сили тертя в рухомому з'єднанні поршень-гільза циліндра
7.2.2. Визначення величини діаметра отворів для забезпечення циркуляції рідини в конфузорно-циліндричному кільцевому каналі.
7.3. Гідродинамічне змащення в конфузорному кільцевому каналі. Визначення розподілу тиску рідини по довжині каналу.
7.3.1. Визначення центрувальної сили і сили тертя 7.3.2. Визначення величини діаметра отворів для забезпечення циркуляції рідини в конфузорному кільцевому каналі.
7.4. Гідростатичне змащення із двобічним конічним кільцевим каналом (конфузорно-дифузорним). Визначення розподілу тиску рідини по довжині каналу
7.5. Гідростатичне змащення в конфузорно-циліндричному кільцевому каналі. Визначення розподілу тиску рідини по довжині каналу
7.5.1. Визначення центрувальної сили і сили тертя.7.5.2. Визначення витрат рідини при гідростатичному змащенні.7.6. Гідростатичне змащення в конфузорному кільцевому каналі. Визначення тиску рідини по довжині каналу
7.6.1. Визначення центрувальної сили і сили тертя при забезпеченні гідростатичного змащення поверхонь тертя.
7.6.2. Витрати рідини при гідростатичному змащенні поверхонь тертя7.7. Узагальнення результатів теоретичних досліджень гідродинамічного і гідростатичного рідинного змащення
7.8. Реалізація теорії гідродинамічного і гідростатичного рідинного тертя удосконаленням конструкції рухомих з'єднань гідроциліндрів БДМ.
Висновки до
розділу 7
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ.8.1. Визначення стану гідросистеми за величиною загального ККД.8.1.1. Методика експериментальних досліджень для визначення загального ККД гідросистеми екскаватора-стенда.
8.1.2. Підготовка і проведення експериментальних досліджень.8.1.3. Результати експериментальних досліджень тиску рідини в гідросистемі екскаватора-стенда при різних способах навантаження.
8.1.4. Визначення конструктивних і функціональних параметрів екскаватора-стенда.
8.1.5. Адекватність теоретичних моделей реальним значенням загального ККД силової передачі, на прикладі гідросистеми екскаватора-стенда.
8.2. Підтвердження гіпотези близьких за величиною потужностей при зрушенні штока гідроциліндра і сталому режимі його роботи.
8.2.1. Результати вимірювання потужності сталого і перехідного режимів роботи гідроциліндра гідросистеми екскаватора-стенда.
8.2.2. Дослідження при підйомі вантажу з підхватом.8.3. Експериментальні дослідження клапанного гідророзподільника.8.4. Експериментальні дослідження пульсації тиску рідини в гідромоторі, створеному на базі силових гідроциліндрів
8.5. Дослідження гідродинамічного рідинного змащення в рухомому з'єд-нанні поршень-гільза циліндра
8.6. Загальний ККД гідросистеми як складова циклового ККД робочого процесу БДМ .
Висновки до
розділу 8ВИСНОВКИДОДАТКИ.ДОДАТОК А. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМИ ОМС ВІД УДОСКОНАЛЕННЯ СИЛОВОЇ ПЕРЕДАЧІ БДМ
А.1. Теоретичне обґрунтування економічної ефективності системи ОМС.А.2. Результати економічної ефективності системи ОМС від удосконалення силової передачі БДМ.
А.3. Визначення економічного ефекту від підвищення загального ККД гідросистеми бульдозера
А.4. Економічна ефективність від застосування гіпотези про близькість потужностей перехідного і сталого режимів роботи виконавчого елементу
Висновки до додатку А.Додаток Б. АКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ РОЗРОБОК В ВИРОБНИЦТВОДодаток В. АКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ РОЗРОБОК В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС І ВИКОРИСТАННЯ ЇХ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Додаток Д. ПАТЕНТИ НА ВИНАХОДИДодаток Е. СВІДОЦТВА МЕТРОЛОГІЧНОЇ АТЕСТАЦІЇ ПЕРВИННИХ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ЗАСОБІВ.
СПИСОК