Ви є тут

Теорія та методологія фахової підготовки державних службовців

Автор: 
Мельников Олександр Федорович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000436
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
1.1. Роль та місце державної служби в реалізації функцій державного управління
1.2. Сучасна парадигма державного управління трудовими ресурсами
1.3. Основні моделі управління трудовими ресурсами на рівні окремого органу державного управління
1.4. Системний підхід до організації професійного навчання державних службовців
Висновки до першого
розділу:
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ
2.1. Правове регулювання професійного навчання державних службовців в Україні
2.2. Організація професійного навчання державних службовців
2.3. Новітні підходи до навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування: специфіка і проблеми впровадження
2.4. Реформування системи підготовки державних службовців: іноземний досвід
Висновки до другого
розділу:
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
3.1. Соціально-етична складова професійного навчання державних службовців
3.2. Психолого-педагогічні особливості засвоєння інформації
3.3. Діагностика як засіб управління якістю професійної підготовки слухачів
3.4. Активні форми та методи оптимізації навчальної діяльності
3.5. Визначення навчальних потреб як передумова навчального процесу
3.6. Навчально-методичне забезпечення професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ ПОТРЕБ У НАВЧАННІ (НА ПРИКЛАДІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
4.1. Загальна характеристика дослідження
4.2. Результати опитування працівників місцевих державних адміністрацій
4.2.1. Оцінка ефективності роботи місцевих державних адміністрацій
4.2.2. Місцеві державні адміністрації і населення: характер взаємодії.
4.2.3. Загальна характеристика потреб працівників місцевих державних адміністрацій у професійному навчанні.
4.3. Результати опитування працівників органів місцевого самоврядування
4.3.1. Оцінка ефективності роботи органів місцевого самоврядування.
4.3.2. Органи місцевого самоврядування: характер взаємодії з населенням.
4.3.3. Загальна характеристика потреб посадових осіб органів місцевого самоврядування у професійному навчанні.
4.4. Спільне та відмінності у потребах щодо професійного навчання посадових осіб місцевого самоврядування і місцевих державних адміністрацій
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ 5. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
5.1. Стратегія управління трудовими ресурсами як складовою розвитку органів державного управління на рівні регіону
5.2. Організаційне інвестування у зміцнення кадрового потенціалу
5.3. Запровадження сучасної системи оцінювання професійної діяльності державних службовців
5.4. Менеджмент навчального процесу державних службовців
Висновки до п'ятого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК