Ви є тут

Теоретичні і методичні засади формування в учнів наукової картини світу в історії розвитку шкільної освіти (ХХ століття).

Автор: 
Кузьменко Василь Васильович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000717
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ1. . Історико-філософські передумови становлення поняття "наукова картина світу" 1.1.1.Складові картини світу людини 1.1.2.Картина світу людини в філософсько-культурологічнх теоріях 1.1. Виникнення і розвиток наукових картин світу1. Наукова картина світу як культурно-історичний феномен 1.2.1. Філософські дослідження феномену "наукова картина світу" 1.2.2. Психолого-педагогічні дослідження процесу формування наукової картини світуВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 2.ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У ДОРАДЯНСЬКИЙ ПЕРІОД2.1. Формування в учнів уявлень про навколишній світ у загальноосвітніх школах на українських землях Російської імперії 2.1.1. Ознайомлення учнів з життєвим середовищем у початкових школах 2.1.2. Розвиток уявлень школярів про оточуючу дійсність у середніх навчальних закладах 2.1.3. Навчально-методичне забезпечення 2.2. Формування наукової картини світу в контексті національного змісту освіти в перехідний період (- рр.)Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІЛІСНОЇ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УМОВАХ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ3.1. Змістовий компонент формування в учнів наукової картини світу
3.2. Процесуальний компонент формування в учнів наукової картини світу
3.3.Навчально-методичне забезпечення навчального процесу Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УМОВАХ ПРЕДМЕТНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ( - РР.)4.1. Формування у школярів наукової картини світу при переході школи до обов'язкового семирічного навчання у - рр.4.2. Формування у школярів наукової картини світу відповідно до оновлених концепцій змісту освіти в - роках 4.3. Формування в учнів наукової картини світу в умовах демократизації шкільної освіти у - рр. Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 5. ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ5.1. Формування у школярів наукової картини світу в умовах концептуальних змін в освіті5.2.Перспективи вдосконалення процесу формування в учнів наукової картини світуВисновки до
розділу Загальні висновкиДодатки Список