Ви є тут

Розвиток концентрації і спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі на сільському споживчому ринку.

Автор: 
Мулярчук Василь Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001956
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУТЬ І ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ КОНЦЕНТРАЦІЇ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
1.1. Суть і взаємозв'язок концентрації і спеціалізації підприємств у сфері торгівлі
1.2. Умови і чинники посилення концентрації і спеціалізації в торгівлі
1.3. Особливості і соціально-економічні наслідки концентрації і спеціалізації торговельних підприємств на сільському ринку
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОНЦЕНТРАЦІЇ І СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
2.1. Аналіз процесів концентрації товарообороту підприємств роздрібної торгівлі
2.2. Тенденції розвитку і розміщення мережі роздрібних підприємств у контексті процесів концентрації і спеціалізації
2.3. Напрями розвитку і ефективність спеціалізації підприємств торгівлі
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ І ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНЦЕНТРАЦІЇ І СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ НА СЕЛІ
3.1. Оптимізація розвитку торговельних підприємств у сільській місцевості
3.2. Диверсифікація як напрям концентрації роздрібної торгівлі на селі
3.3. Перспективні типи підприємств роздрібної торгівлі і їх розвиток на сільському споживчому ринку
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК