Ви є тут

Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць

Автор: 
Бербенець Олена Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004155
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВ В ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА………………………………………………………………
1.1.Конкурентоспроможність як універсальна вимога ринкового функціонування
підприємств………………………………………….
1.2.Роль маркетингу і його служб у діяльності підприємств на ринку продукції
птахівництва……………….
1.3.Політика держави щодо розвитку виробництва та захисту національних
виробників у галузі птахівництва…………………….
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СТАН ВИРОБНИЦТВА ТА ОЦІНКА ДІЙ ПІДПРИЄМСТВ З УТРИМАННЯ ПОЗИЦІЙ НА
РИНКУ М’ЯСА І ЯЄЦЬ ПТИЦІ……….…
2.1.Дослідження досвіду країн у сфері виробництва та продажу продукції
птахівництва…………………………………………………
2.2.Аналіз виробництва та реалізації м'яса і яєць птиці національними
сільгосптоваровиробниками……………………………………….……
2.3.Оцінка конкурентоспроможності м’ясної і яєчної продукції
птахогосподарств………………………………….
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА КУРЯЧОГО М'ЯСА
І ЯЄЦЬ………………………………
3.1.Удосконалення організаційно-технологічних та якісних параметрів виробництва
продукції……………………………………………….…
3.2.Корпоратизація виробництва і формування системи просування продукції на
ринок…………………………………………………….
3.3.Мінімізація виробничих і ринкових ризиків як базовий інструмент сталого
розвитку підприємств……………………………………….
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК