ЗМІСТ
Вступ.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВЗАЄМОДІЇ АВІАКОМПАНІЙ З СУБ’ЄКТАМИ
РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ
ПОСЛУГ.
1.1. Сутність та зміст авіатранспортної та туристичної послуг .
1.2. Організація взаємодії авіакомпаній з суб’єктами ринку туристичних
послуг.
1.3. Форми розвитку взаємодії суб’єктів ринку авіатуристичних
перевезень.
1.4. Стан розробки даної тематики у попередніх дослідженнях.
Висновки до
розділу
1.
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ РИНКУ
АВІАТУРИСТИЧНИХ
ПЕРЕВЕЗЕНЬ.
2.1. Тенденції розвитку ринку авіатуристичних перевезень.
2.2. Методичні засади створення інноваційної форми спільної діяльності
авіакомпанії з суб’єктами ринку туристичних послуг
2.3. Моделювання взаємодії авіакомпаній з суб’єктами ринку туристичних
послуг.
Висновки до
розділу
2.
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ВЗАЄМОДІЇ АВІАКОМПАНІЇ З
СУБ’ЄКТАМИ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ
ПОСЛУГ.
3.1. Оцінка ефективності функціонування авіатуристичного кластеру.
3.2. Розробка організаційного механізму взаємодії суб’єктів авіатуристичного
кластеру.
3.3. Практичні рекомендації механізму взаємодії авіакомпанії з суб’єктами ринку
туристичних послуг.
Висновки до
розділу
3.
Висновки
Список
- Київ+380960830922