Ви є тут

Стратегічне управління товарним асортиментом та якістю товарів в системі споживчої кооперації України

Автор: 
Григораш Олег Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005581
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
Теоретичні основи стратегічного управління товарним асортиментом та якістю
товарів в системі споживчої кооперації України
1.
Стратегічне управління товарним асортиментом та якістю товарів торговельних
підприємств: сутність і специфіка
1.
Особливості стратегічного управління товарним асортиментом та якістю товарів в
системі споживчої кооперації України
1.
Особливості функціонування підприємств і організацій торгівлі системи споживчої
кооперації України
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2.
Дослідження процесу стратегічного управління товарним асортиментом та якістю
товарів торговельного підприємства в системі споживчої кооперації України
2.
Моніторинг ринкових умов стратегічного управління товарним асортиментом та
якістю товарів
2.
Дослідження процесу управління товарним асортиментом та якістю товарів на
торговельних підприємствах системи споживчої кооперації України
2.
Моніторинг стратегічного управління товарним асортиментом та якістю товарів на
торговельних підприємствах системи споживчої кооперації України
Висновки до
розділу
Розділ 3.
Вдосконалення стратегічного управління товарним асортиментом та якістю товарів
на торговельних підприємствах системи споживчої кооперації України
3.
Комплексна система стратегічного управління товарним асортиментом та якістю
товарів на основі маркетингу
3.
Рекомендації щодо вдосконалення управління товарним асортиментом та якістю
товарів на основі маркетингу
3.
Маркетингові стратегії товарного асортименту як основа довгострокового успіху
підприємств системи споживчої кооперації на ринку
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК