Зміст
 Вступ	
Розділ 1. Оцінка напружено-деформованого і граничного стану та поширення втомних тріщин при випадковому навантаженні	
 1.1. Напружено-деформований та граничний стан тіл з тріщинами за статичного навантаження	
 1.2. Поведінка і опис росту втомних тріщини	
 1.3. Моделі росту тріщини в умовах випадкового навантаження	
 Висновки	
Розділ 2. Методики аналізу довговічності, оцінки тріщиностійкості і граничного стану елементів конструкцій	
 2.1. Статистичні характеристики властивостей матеріалу, параметрів прикладених навантажень, геометрії конструкції, розмірів тріщини та значущість їх розкиду	
 2.2. Методика перевірки гіпотези про закони розподілу	
 2.3. Метод Монте-Карло стосовно задач механіки руйнування	
 2.4. Оцінка граничного стану елементу конструкції з тріщиною	
 2.5. Методика аналізу послідовності експлуатаційного навантаження	
 2.6. Дослідження швидкості росту втомних тріщин за гармонічного і випадкового навантаження	
 2.7. Визначення в'язкості руйнування за статичного і циклічного навантаження	
 Висновки	
Розділ 3. Імовірнісний аналіз граничного стану елементів конструкцій з тріщинами за статичного навантаження	
 3.1. Обчислення ймовірності руйнування труби з поверхневою тріщиною навантаженою внутрішнім тиском	
 3.2. Граничний стан ролика МБЛЗ	
 3.3. Оцінка напружень і коефіцієнтів інтенсивності напружень осі колісної пари електропотяга	
 Висновки	
Розділ 4. Імовірнісний аналіз довговічності елементів конструкцій з тріщинами	
 4.1. Вплив асиметрії циклу навантаження на швидкість росту втомних тріщин в конструкційних сплавах	
 4.2. Статистичний аналіз характеристик циклічної тріщиностійкості	
 4.3. Аналіз послідовності навантаження крила літака та осі колісної пари локомотива	
 4.4. Моделювання втомного руйнування елементу конструкції пластиною з поверхневою тріщиною	
 4.5. Прогнозування довговічності елементу крила літака з тріщиною	
 4.6. Прогнозування довговічності осі колісної пари електропотяга	
 Висновки	
 Загальні Висновки	
 Список
- Киев+380960830922