З М І С Т
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ К. Д. УШИНСЬКОГО
1.1. Педагогічна діяльність К. Д. Ушинського .1.1.1. Становлення К. Д. Ушинського як педагога .1.1.2. Теорія виховання у педагогічній системі К. Д. Ушинського.1.2. Загальнопедагогічні засади початкового навчання .1.2.1. Принципи навчання1.2.2. Час початку навчання1.2.3. К. Д. Ушинський - засновник вітчизняної дошкільної педагогіки1.2.4. Методи і засоби навчання дітей - років1.2.5. Місце і роль художньої літератури в педагогічній теорії К. Д. Ушинського
1.3. Розвиток педагогічних ідей К. Д. Ушинського в теорії педагогічної освіти України
1.3.1. Послідовники вчення К. Д. Ушинського.1.3.2. Дослідження педагогічної спадщини К. Д. Ушинського.1.3.3. Розвиток педагогічних ідей К. Д. Ушинського в дошкільній галузі науки
Висновки з
розділу
РОЗДІЛ 2. ЛІНГВОДИДАКТИЧНА СПАДЩИНА К.Д.УШИНСЬКОГО
2.1. Місце рідної мови в розвитку дитини.2.2. Вплив педагогічних ідей К.Д.Ушинського на становлення дошкільної лінгводидактики.
2.3. Розвиток лінгводидактичних ідей К.Д.Ушинського в технологіях навчання мови в сучасній практиці дошкільного навчального закладу
2.3.1. Зміст навчання дітей рідної мови в сучасних дошкільних закладах
2.3.2. Стан використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в сучасному дошкільному навчальному закладі
2.4. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з творами К. Д. Ушинського.
2.4.1. Зміст роботи з ознайомлення старших дошкільників з творами К. Д. Ушинського.
2.4.2. Аналіз результатів формувального етапу експерименту.Висновки з
розділу. ВИСНОВКИ СПИСОК
- Киев+380960830922