ЗМІСТ
ВСТУП	
РОЗДІЛ 
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ	
1.1. Економічні знання як категорія педагогічної науки і компонент змісту
географічної освіти	 
1.2. Економізація як наскрізний напрямок суспільно-географічного знання	
1.2.1. Економізація географічної науки	
1.2.2. Економізація географії як шкільного предмету	
1.3. Формування економічних знань в шкільних курсах географії у практиці
вітчизняної школи	 
ВИСНОВКИ ПЕРШОГО 
РОЗДІЛУ 	
РОЗДІЛ 
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ В УЧНІВ - КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
ГЕОГРАФІЇ	 
2.1. Психолого-педагогічні умови формування економічних знань	
2.2. Зміст і структура економічних знань учнів у шкільних курсах географії 
2.3. Методичні особливості формування економічних знань учнів у процесі
навчання географії	 
2.3.1. Проектування системи послідовних дій вчителя при формуванні економічних
знань учнів на уроках географії	 
2.3.2. Формування економічних знань учнів при вивченні курсу «Економічна і
соціальна географія України»	 
2.3.3. Формування економічних знань учнів при вивченні курсу «Економічна і
соціальна географія світу»	 
2.4. Експериментальна перевірка результатів педагогічного дослідження	
ВИСНОВКИ ДРУГОГО 
РОЗДІЛУ 	 
ВИСНОВКИ	
ДОДАТКИ 
СПИСОК
- Киев+380960830922