ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ДО ТЕХНІЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ . . . . . . . . .
1.1. Технічне конструювання, його сутність і функції. . . . . . . . . . . . . .
. .
1.2. Характеристика компонентів готовності майбутніх учителів до
технічного конструювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . .
1.3. Критерії, показники та рівні готовності студентів до технічного
конструювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
Висновки до
розділу І . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ
ДО ТЕХНІЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Загальні питання організації і проведення експерименту . . . . . . . . . .
. .
2.2. Науково-технологічне забезпечення підготовки студентів до
технічного конструювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . .
2.3. Аналіз результатів дослідження . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . .
Висновки до
розділу ІІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
СПИСОК
- Киев+380960830922