Вы здесь

Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу.

Автор: 
Соловйов Ігор Олександрович
Тип работы: 
Дис. докт. наук
Год: 
2009
Артикул:
0509U000143
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА1.1.Еволюція сучасної концепції маркетингу.1.2.Обгрунтування необхідності переходу виробників аграрної галузі на маркетингові стратегії господарювання1.2.1. Маркетинг як один з головних компонентів потенціалу конкурентоспроможності агропромислового виробництва.1.3.Роль та місце маркетингу у процесі "виробництво - розподіл (обмін) - споживання". 1.4.Розвиток теорії та практики маркетингу в Україні.Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ АГРОМАРКЕТИНГУ2.1.Поняття і сутність агромаркетингу як об'єкта дослідження та його функціональні особливості . 2.2.Системний підхід до опису структурної побудови і функцій системи аграрного маркетингу.2.3.Прикладні підходи рішення задач концептуального управління системою агромаркетингу та особливості процедури реалізації моделі .2.4.Особливості реалізації моделі маркетингу в реальних умовах2.5.Інформаційне забезпечення маркетингових процесів в АПК.Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3.ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ ТЕОРІЇ СИСТЕМИ АГРОМАРКЕТИНГУ 3.1.Впровадження маркетингових принципів і методів у практику управління економікою на макрорівні
3.2.Структурні та організаційно-функціональні рішення в системі агромаркетингу3.3.Зміст функцій агромаркетингу на мікрорівні. 3.4.Формування системи маркетингу на підприємстві (мікрорівень).3.4.1. Розвиток форм і методів маркетингової діяльності на аграрних підприємствах регіону.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4.МЕТОДИКО-ПРИКЛАДНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ.4.1.Алгоритм розробки стратегічного плану маркетингу.4.2.Діагностика сучасного стану і моніторинг динаміки змін продовольчого ринку України.4.2.1. Маркетингові дослідження продовольчого ринку і моделювання поведінки споживачів. 4.3.Поглиблена сегментація споживачів цільового ринку та розробка стратегій позиціонування підприємстваВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 5.ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ:
РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОПОЗИЦІЇ.5.1.Методичні підходи до розробки пропозиції переробного підприємства5.2.Прикладні аспекти процесу створення і реалізації пропозиції.5.3.Комунікаційні стратегії в комплексі агромаркетингу на етапі реалізації пропозиції.Висновки до
розділу ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК