- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Морально-етичні цінності підприємця: формування та розвиток (соціально-філософський аналіз)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
3405U000136 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціальність філософії мови Мартіна Гайдеґґера.
- Комунікативні засади інтеграційних процесів у сучасному суспільстві.
- Трансформація етнокультурної національної ідентичності в добу глобалізації: соціально-філософський аналіз
- Феномен ідентичності у контексті соціально-філософського дискурсу
- Соціокультурний зміст українського традиціоналізму ХІХ - ХХ століть
- Соціальна філософія Б.О.Кістяківського.
- Феномен міжнародного туризму: соціально-філософський аналіз
- Соціально-філософські та етико-гуманістичні аспекти проблеми смерті й безсмертя (на матеріалі історії української духовної культури кінця XVI - початку XVIII ст.)
- Принцип природовідповідності як утвердження пріоритету духовно-моральної складової у вихованні особистості (соціально-філософський аналіз)
- Соціальна робота як фактор формування громадянського суспільства