Ви є тут

Модульна організація навчального процесу із застосуванням комп'ютерних технологій у педагогічному коледжі

Автор: 
Мищук Ігор Ярославович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001546
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО МОДУЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЗА КОМП'ЮТЕР-НИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ.1.1. Модуль і модульна організація навчання як наукові категорії1.1.1. Модуль як сутнісна характеристика навчального процесу.1.1.2. Модульна організація навчання1.1.3. Цілі, пізнавальні інтереси, управління освітнім процесом в рамках модульної організації навчаня 1.1.4. Модульна організація навчання у структурі навчальної діяльності1.2. Педагогічні умови застосування комп'ютерних технологій у сучасному освітньому прострі.1. 1.2.1. Комп'ютерні технології у вивчені фізико-математичних дисциплін. 1.2.2. Комп'ютерні технології як педагогічна умова розвитку студента 1.2.3. Комп'ютерні технології як складова педагогічних технологій Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДУЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЗА КОМП'ЮТЕРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ.
2.1. Теоретичні позиції та методика вивчення технологічного забезпечення модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі.
2.1.1. Теоретико-дидактичні підходи як вихідні умови вивчення модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі.2.1.2. Опис методики констатувального експерименту2.2. Аналіз даних констатувального експерименту2.3. Особливості виконання студентами педколеджів діагностичних завдань Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДУЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЗА КОМПЮТЕРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ
3.1. Теоретичні обґрунтування та опис методики формувального експерименту.3.2. Теоретичне обґрунтування та опис методики формувального експерименту.3.3. Експериментальна система модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі3.3.1. Особливості організації формувального експерименту.3.3.2. Формування компонентів модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі3.3.2.1. Формування змістово-рівневого компоненту модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі 3.3.2.2. Формування мотиваційно-цільового компоненту модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі.3.3.2.3. Формування процесуально-управлінського компоненту модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі3.4. Аналіз ефективності розробленого підходу до модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями у педагогічному коледжі. Висновки до
розділу 3.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.ДОДАТКИСПИСОК