ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Соціокультурні та філософсько-педагогічні передумови становлення й
розвитку постмодернізму в європейських країнах та США в другій половині ХХ
століття
1.2. Філософсько-педагогічний зміст постмодернізму
1.3. Тенденції постмодернізму в педагогічній теорії США в –-х роках ХХ
століття
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ТЕНДЕНЦІЇ ПОСТМОДЕРНІЗМУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ США В – -х
РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ
2.1. Вплив постмодернізму на сутнісні характеристики змісту навчання
2.2. Тенденції постмодернізму в організації навчально-виховного процесу шкіл
2.3. Риси постмодернізму у філософсько-педагогічному забезпеченні сучасної
освітньої політики України
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922