Ви є тут

Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи

Автор: 
Непомняща Галина Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005207
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Стан проблеми дослідження у педагогічній теорії ……………. ………
1.2. Особливості формування природничо-математичних
понять у дітей молодшого шкільного віку ……………………………………
1.3. Характеристика дидактичних засобів формування
природничих та математичних понять в учнів
початкових класів………………………………………………………………
1.4. Практика формування природничо-математичних понять
у початковій школі …………………………………………………….
Висновки до першого
розділу…….………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ
ШКОЛИ В УМОВАХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Дидактична модель формування природничо-математичних
понять у молодших школярів …………………………………………………
2.2. Експериментальна перевірка дидактичної моделі …………………….
2.3. Педагогічні умови ефективного використання
дидактичних засобів у процесі формування природничо-
математичних понять в учнів початкової школи ……………………………
Висновки до другого
розділу………………………………………………….
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………………….
СПИСОК